fbpx

 


1997

Legenda spune că unul dintre primii acționari avea un motan pe care îl chema Tomi. Motanul era foarte simpatic și jucăuș, iar acest lucru îl inspiră pe cel care avea să dea numele celei mai iubite mărci de ketchup din România.


 

2001

Cel dintâi ketchup românesc reușește repede să fie o referință de gust. Așa apar primele 3 sortimente: Tomi Dulce, Tomi Picant și Tomi Aromat, cu usturoi.


2004

Tomi lansează într-o ediție limitată primul ketchup galben din România. În același timp, acesta este și primul ambalaj upside-down, pentru o utilizare mai ușoară.


2005

Tomi apare într-un nou ambalaj, iar roșiile prind și mai multă viață. Roșia îngeraș, roșia cu cornițe, cea italiană și cea în flăcări devin noile personaje Tomi. Apare Tomi Pizza, cu busuioc și alte arome mediteraneene, iar pentru amatorii de senzații tari, intră în scenă Tomi X-tra iute.


2009

Tomi schimbă designul, iar etichetele sunt înlocuite de folia sleeve, pentru un look mai modern. Apar Marele Dulce și Marele Picant, ketchup-urile Tomi pentru toată gașca de prieteni.

2010

Tomi cel Viteaz – primul ketchup pentru copii din Romania. Taurasul este ales mascota noului produs. Fara conservanti si cu 30% mai putin zahar, Tomi cel Viteaz este atat pe gustul celor mici, cat si al parintilor..


2011

Se lanseaza Tomi Light, primul ketchup fără zahăr și cu 50% mai puține calorii, pentru cei care sunt atenți la ceea ce mănâncă, dar nu vor să piardă gustul.


2013

Noi povești Tomi prind contur pe ambalaj. De la roșia dulce care se relaxează, până la roșia x-tra iute care te trimite până pe Lună și înapoi, fiecare vine cu povestea ei. Tomi are cel mai variat portofoliu de gusturi de ketchup din România: dulce, picant, pizza, light, X-tra iute, Tomi cel Viteaz.



2014

Salsa, Brazilia, Samba. Dacă e fotbal, e distracție, chiar dacă noi îl privim mai mult la televizor. Meciurile prind gust cu o porție mare de tortilla sau cartofi prăjiti și gustul exotic Tomi Salsa, în ediție limitată.


2016

Tomi Salsa se întoarce. La cererea publicului, ediția limitată reapare pe piață. Gustul de roșii combinat cu ceapă, usturoi și ingredientele specifice Americii de Sud sunt exact pe gustul românilor.


2017

Tomi aduce pe piata din Romania un ambalaj special. Sticla Tomi, unica prin design, protejeaza mai bine produsul din interior.